Monday, May 23, 2011

Verjaardagskadootje voor Sabine


Woensdag wordt mijn oudste dochter Sabine 14 jaar. Ze is gek op tekenen, dus heb ik voor haar dit tekenboek gemaakt met de Bind it All.  Het papier dat ik heb gebruikt is van K&Company, Poppyseed. De stempel is van TeddyBo, ingekleurd met mijn copics. Verder heb ik mijn nieuwe Doily Heart stans gebruikt en ook nog een Martha Steward pons. 

Bedankt weer voor het langskomen. Ik geniet van jullie leuke commentaren :)). Fijne dag verder :)).


My oldest daughter Sabine will be 14 this Wednesday. She loves to draw so I made her this sketchbook with the Bind it All. The paper I used is K&Company, Poppyseed. The stamp is TeddyBo, coloured with my copics. I also used my new Doily Heart die and a Martha Steward punch.


Thanks for stopping by. I enjoy your sweet comments :)). Enjoy your day :)).

9 comments:

lenny said...

SUPERRRRRRRRRRR gaaf tekenboek
heel mooi gemaakt Monique
en wat een leuk stempeltje
groetjes lenny

Sylvia said...

Dit is echt een hééél leuk verjaardagscadeautje geworden Monique. Zal de jarige erg blij mee zijn.
Groetjes Sylvia

Anja's weblog said...

Wat een hartstikke leuk boekje! Daar zal Sabine vast heel blij mee zijn.

Groetjes
Anja

debby4000 said...

Oh this is fabulous Monique.
luv
Debby

Siljo said...

Wat maak je toch schitterende
kaarten maar ook een mooi
tekenboek voor je dochter.
Vast een fijne dag gewenst!
Groetjes Joke

CreaLautje said...

Gaaf zeg!!
Echt heel erg mooi gedaan
leuk voor je dochter ook, fijne dag

groetjes CreaLautje

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards said...

Super heel mooi,wat zal je dochter daar blij mee zijn.En dan die schattig teddy bo digi's ,ik kom ook steeds in de verleiding om er weer 1 te kopen zo lief.
fijne verjaardag.groetjes Agnes

Tammi said...

Ooohh so cute, a great gift for her! Love your coloring and colors you used.

Lim said...

BEAUTIFUL!!!! Inside and out> I love it!
Hugs,
LIM