Sunday, April 18, 2010

Verjaardagskado voor Nancy / birthday present for Nancy

Afgelopen vrijdag vierde Nancy haar verjaardag. Dit is wat ik voor haar heb gemaakt. Ik had op de blog van Kathy zo'n leuk receptendoosje gezien. Dit is mijn versie. Het papier dat ik heb gebruikt is van K&Company en de stempels zijn Magnolia en Inque Boutique. Verder is het lieveheersbeestje uitgesneden met Walk in my Garden (cricut) en voor de rand heb ik mijn nieuwe Martha Steward pons gebruikt. Gevuld met wat afdrukjes en een paar stempels :)).

Bedankt voor het langskomen en voor jullie lieve commentaren. Fijne dag :)).

Last Friday my friend Nancy celebrated her birthday. This is what I made for her. I had seen such a beautifull recipy box on Kathy's blog. This is my version. I used K&Company paper and the stamps are Magnolia and Inque Boutique. I cut the ladybug with Walk in my Garden (cricut) and I used my new Martha Steward punch. I filled it with images and a couple of stamps :)).


Thank you for stopping by and your sweet comments. Have a nice day :)).










4 comments:

Anja's weblog said...

Wat hartstikke leuk!! En wat een werk:)) Heel mooi gemaakt Monique.

Groetjes
Anja

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards said...

Wat een prachtig doosje erg leuk idee.En ook je notitie boekjes zien er geweldig uit.
Fijne dag,

groetjes Agnes

nancy100nl said...

Hi Monique,
Beter laat dan nooit.Hier even commentaar van mij. Ik ben er dus hardstikke blij mee en de stempelafdrukjes zitten en blijven erin tot ze gebruikt worden.

Groetjes Nancy

Tammi said...

WOW! Monique this is a stunning creation, beautiful job on it!! What a lovely gift, so unique!