Wednesday, February 20, 2008

Uitnodiging, valentijn en winter

Zaterdag is Denise jarig (wordt alweer 8!!) en natuurlijk hoort daar ook een kinderfeestje bij. Dus gisteren maar aan de slag met de uitnodiging hiervoor. Wat ben ik blij met mijn paperdolls cartridge ! Voor de jongens heb ik een cowboy gemaakt en voor de meisjes een cowgirl. Natuurlijk ook de peachykeen stempels gebruikt voor de gezichtjes.
Hier dan de cowboy ....
En hier de cowgirl ......Dan heb ik hier nog een chocoladewikkel die ik voor Valentijnsdag voor Cor gemaakt heb.
Stempel is van Penny Black.


En hier nog een winterkaartje die ik gemaakt heb voor een swap. Stempel is ook weer van penny black. Kaart is uitgesneden met de tags/bags cartridge.


11 comments:

Anja's weblog said...

Ziet er weer hartstikke leuk uit!!

Groetjes
Anja

Mephisto said...

Süße Sachen zeigst Du uns da wieder!!!

Domi

Tanja said...

Liebe Monique!
Du machst so wunderschöne Sachen!
Ich werde nun auch immer wieder vorbeischauen!
Sei lieb gegrüßt, Tanja

~* Jay Jay *~ said...

Wow warst du wieder kreativ. Wunderschöne Sachen hast du gezaubert!

Conibaer said...

Tolle Sachen! Vor allem die Karten haben es mir wieder angetan!

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings said...

vey cute

Nikki Fairbairn said...

I love you Paper Dolls they are just so cute. Did you draw on their faces or is it a stamp. I'd love to know. Nikki x

Monique said...

Hi Nikki,

Thank you :). I have used peachykeen stamps for the faces. I just love them. You can buy them here: http://peachykeenstamps.com/

Monique

Nikki Fairbairn said...

Hi Monique, I thought they were peachykeen. They look so sweet. Thanks for your reply. Nikki x

Monique said...

Hi Nikki,

I love these stamps. i use them all the time.

Monique

CreaLautje said...

Mag ik vragen waar je die peachy keen gezicht stempels vandaan hebt???
ik kan ze in nederland niet vinden